Missa inte pusselbiten som ekonomisystemen saknar

Idag har de flesta företag ett digitalt system för bokföringen, men för dig som hantverkare saknas det ofta en viktig pusselbit – projekthanteringen. Genom att enkelt och snabbt komma igång med Bygglets projektverktyg och integrera det med ditt ekonomisystem får du även den biten på plats.

Med Bygglet kan du tjäna mer pengar på kortare tid
I vårt projektverktyg får du fler funktioner utöver vad du får i ett ekonomisystem. Istället för att fokusera på bokföring och fakturering så stöttar Bygglet nämligen de andra viktiga delarna av projektet, och hjälper dig hela vägen från offert till faktura. T.ex. kan du skapa och skicka offerter, dela ut arbetsorder så rätt person är på rätt plats i rätt tid och få koll på viktiga dokument. Dina medarbetare och du själv kan också enkelt registrera både tid och material

Det bästa med Bygglets projektverktyg är att det finns smarta kopplingar mellan alla funktioner. Skapar du en offert så följer underlaget till exempel sedan med när du startar ett projekt och också när du ska fakturera. 

Slipp manuell hantering av tidrapporter och kvitton
Många företagare arbetar fortfarande mycket manuellt. De summerar olika tidrapporter, traktamenten och reseräkningar – och i en annan pärm sitter avtalen. Sedan sitter de där på fredagskvällen och försöker få ihop allting för att kunna göra sin kundfakturering.

Med Bygglets projektverktyg samlas allt digitalt och både du och den som är ansvarig för ekonomin får en bättre värdering av hur firman går i realtid. 

Dessutom blir faktureringen väldigt mycket enklare: Bygglet läser in allt automatiskt och du slipper hålla koll på upparbetad tid, kostnader för underentreprenörer, material, annan förbrukning och vad som har fakturerats i förskott.

Enkelt att komma igång, inga dolda kostnader och support i världsklass

Med Bygglet får du alltid kostnadsfri utbildning och support när du behöver det. Som företagare behöver man inte vara orolig, det är väldigt lätt att komma igång.

Har du en extern redovisningskonsult får den kostnadsfritt tillgång till företaget och kan logga in och hämta uppgifter och löneunderlag. Det underlättar ofta oerhört.

Verktyget som effektiviserar administrationen

Med ett projektverktyg får du ordning på alla dokument och allt administrativt arbete kring projekten och resursplaneringen. Bygglet har också många smidiga integrationer med ex. Visma och Fortnox.

Kom igång redan idag på www.bygglet.com!

bild